• microsonic safetouch banner

Üdvözöljük a Microsonic Labor Kft. weboldalán!

"Segítünk a zajban, még mielőtt baj van!


Tisztelt Ügyfeleink!

Rendelésünk ZAVARTALAN, a megszokott nyitva tartással várjuk Önöket!

Mindent megteszünk, hogy ez így is maradjon, ezért rendszeresen fertőtlenítjük üzletünket ahol a maszk viselése természetesen kötelező, továbbá biztosítjuk Önök részére a kézfertőtlenítés lehetőségét!

Időpont kérése továbbiakban is szükséges, melyet a +36-20-959-5060 számon tehetnek meg nyitva tartási időben.

Kérjük legyenek szívesek az időpontokat tartani, ezzel elkerülhető a kellemetlenség, hogy az utcán kelljen várakozniuk, mert egyszerre csak 1 fő műszemes ügyfél 1 kísérővel és 1 fő füllenyomat-vételes ügyfél 1 kísérővel tartózkodhat az üzletben a személyzeten kívül!

Megértésüket és közreműködésüket köszönjük!
VIGYÁZZUNK EGYMÁSRA!


FONTOS INFORMÁCIÓK MŰSZEM-ELLÁTÁSSAL ÉS FÜL-LENYOMATVÉTELLEL KAPCSOLATBAN!

2020.09.01-től üzletünk ismét HÉTFŐ – PÉNTEK: 8-16 óra között van nyitva.

Időpont foglalás kötelező az időpont nélkül érkezőket nem tudjuk soron kívül ellátni!

FONTOS! – eReceptet NEM TUDUNK ELFOGADNI!

IDŐPONT FOGLALÁS 8-15.30 óra között:
+36-20-959-5060 telefonszámon.


Telefonáláskor kérjük türelmüket, mert egy kollégánk látja el az ügyfélforgalmat és a telefont is Ő kezeli.

A maszk használata kötelező!

Megértésüket köszönjük, további jó egészséget kívánva VIGYÁZZUNK EGYMÁSRA!


FONTOS INFORMÁCIÓ MŰSZEMES ÜGYFELEINK RÉSZÉRE

2019.02.18-tól a műszem rendeléssel kapcsolatban több fontos változás történt.

Rendelési idő:
hétfő - péntek: 08.00 - 15.30.

Időpont kérés és bejelentkezés:
hétfő - péntek: 08.00 - 16.00 a központi telefonszámon 06-1-209-6490/1
és a +36-20-959-5060 mobil számon.

Ebédszünet:
12.00. - 12.30. között, ez idő alatt a rendelés is szünetel.

Új díjszabásokat vezettünk be a garancia időn túli korrekciók és esetleges újragyártások esetében.

Egyéni műszemre a garancia idő az elkészült műszem átvételétől, vagy postázásától számított 1 hónap, melyet az eredeti számlával kell bizonyítani.

Garanciát csak eredeti számlával áll módunkban érvényesíteni a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet 7. § értelmében, miszerint:
A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy nyugtával).

Aki esetlegesen számla nélkül érkezik, arra a most bevezetett garancia időn túli díjszabások érvényesek!

Megértésüket köszönjük!


Értesítjük kedves Ügyfeleinket, hogy FÜL- LENYOMATVÉTELRE KIZÁRÓLAG ELŐRE EGYEZTETETT IDŐPONTBAN 8.00 és 14.30 között van lehetőség és felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a megrendelt terméket előre kell kifizetni, készpénzben.

Kérjük, hogy nyitvatartási időnkben - 8 - 16 óra között - hívják a központi számunkat 06-1-209-6490/1, vagy a +36-20-959-5060 mobil számot, itt kérhetnek időpontot, illetve érdeklődhetnek árainkról.

Előre nem egyeztetett időpontban érkező Ügyfeleinknél akár 1 órás várakozási idő is előfordulhat, esetlegesen hiába fáradnak el szaküzletünkbe, mert nincs lenyomatvételre illetékes Kollégánk.

Tisztelettel kérjük Önöket, hogy indulás előtt érdeklődjenek telefonon és egyeztessenek időpontot a későbbi kellemetlenségek elkerülése érdekében!

Megértésüket köszönjük!

Keresés